CAMINANDO POR LA =DAD
“CAMINANDO POR LA =DAD” . COLEGIO EL REGATO . BARAKALDO
Gure proiektua izenburuan dagoenez, hasierako ideiak pausoz pauso ibilarazi gintuen eta ilusioak eta esfortzuak bultzatuta jokatu dugu. Nola hasi zen “bidea”? Hasiera batean, irakasleok gure iraileko agintaldiekin hasten dugun zerbaitekin: gure ikasleek euren gaitasunak garatu, aplikatu eta euren errealitatetik hurbil egon daitezen ahalbidetuko diguten unitate berriak programatzen saiatu.
Hasieran, parte-hartzea DBHko 4. mailako ikasleena izan zen. Publizitate-iragarkien anlisia proposatu genien, non berdintasun- eta ezberdintasun-rolak aurrekoen bidez balioetsiko ziren eta egungo kanpainekin konparatuko ziren. Eta, ezjakinean, bidea hasierako galderetan hasi zen: zer estereotipo ikusten dira denboran zehar? Zeintzuk mantentzen dira? Nola diseinatzen da publizitate kanpaina bat (slogan, propaganda…)? Logotipoa diseinatzen dugu?, eta, maskota bat proposatzen dugu? Nola inplikatzen ditugu beste zikloetako kideak? Lehen Hezkuntzakoek ZAPA maskota marraztu eta koloreztatzen dute, DBHkoek emakume garrantzitsuenen siluetak marrazten dituzte, DBHkoek DIGITAL STORY egiten dute txikienentzako ipuinekin, ikasle ohi batek RAP osatzen du…
Eta, azkenik, jauzia eman genuen, eta horren guztiaren ondorioz, dimentsio sozial batera igaro ginen: Bidea esperientzia hurbila eta baliotsua bihurtu zen bere ingurunearentzat: Zer proposatzen dute berdintasunaren aldeko alderdi politikoek? Zein proposatutako programa horien ekintzak dagoeneko Barakaldon garatu dira? Horrek bere inguruarekin zuzenean harremanetan jartzera eraman zituen: udala, alkatea, edilak, berdintasunaren aldeko adierazleen azterketa eta Udalaren 2020-2025 Berdintasun Planaren analisia…
Gainera, gure inguruneari ekimen hau ezagutarazi beharko diogu: prentsari deitzen diogu? Informazioa argitaratzen al dugu gure webgunean proiektua egiten dugun bitartean? Diziplina anitzeko proiektu bihurtu zen. Komunikabideak erreperkusioa izatea lortu behar da, eta prentsan eta telebistan agertu.