KOMUNITATEAK ANTZEMANDAKO IKASKETA-ZERBITZUAK GIZARTEAN DUEN ERAGINA
Arantzazu Martinez-Odria, María José Galán Gamonales eta Roser Batlle.
Ikaskuntza-zerbitzua ez da hezkuntza-intereseko gaia bakarrik, garapen komunitarioko tresna ere bada, haurren eta gazteen zerbitzu-ekintzak eragina baitu ingurunean.
Beraz, ikaskuntza-zerbitzua hezitzaileei ez ezik, guztion onerako lan egiten duten beste eragile batzuei ere interesatzen zaie.
Hala ere, mugatuagoak dira IkZ proiektuek lurraldean eragiten duten inpaktua ezagutzea ardatz duten ikerketak. Hori jakiteak lagundu egingo liguke IkZ balioan jartzen eta zabaltzen, garapen komunitarioko tresna gisa, eta gizarte-erakunde gehiago animatzen horrelako proiektuetan parte hartzera.
Hori dela eta, ApS proiektuekin lotutako gizarte-erakundeak biltzera animatu gara, haien ikuspuntua ezagutzeko.
Interesatzen zitzaigun ikustea haurrak eta gazteak zein punturarte diren gai gizartean aldaketa positiboak eragiteko.
Hamar autonomia-erkidegotako 22 gizarte-erakunde eta erakundetako 28 arduradunek hartu zuten parte.
Dokumentu honek baieztatzen du zein ondo erantzuten duten haurrek eta gazteek herritar aktibo eta arduratsu gisa jarduteko aukera eskaintzen zaienean, ingurunean ageriko hobekuntzak eraginez.